Juz About Me

Monday, March 30, 2009

little leida konflik

hello semua.. Mesti kita semua akan terkenang zaman kanak-kanak kita. Semuanya seronok dan menyeronokkan. Tiada masalah, konflik, pertikaian, yang ada hanya kegembiraan.

Makin aku dewasa makin banyak konflik yang saya hadapi. Kadang-kadang bukan aku yang hadapi tapi terkena juga tempiasnya. Alangkah bahagianya jika kita tidak membesar dan sentiasa kecil dan ceria.

Tapi apakan daya setiap yang kecil akan membesar, setiap yang hidup pasti mati. Anggap sahaja la konflik itu sebagai satu wadah permainan yang mana ia akan menjadi ujian hidup di dunia.. Apa pun saya akan sentiasa terkenang zaman kanak-kanak aku..

Di sini aku selitkan Tips Menghadapi Stress :

1) Tidur

2) Urutan
3) Ketawa
4) Ekspresi Diri
5) Berjalan-jalan
6) Berdoa

No comments:

Post a Comment