Juz About Me

Tuesday, April 28, 2009

family mai penang

MySpace
bestnye... balik ni aku balik naik kete (honda CRV) best woo.. selalu naek bas jew... sakit pale n kesejukan.. kali ni aku nek kete.. apa lagi macam tak faham je aku cmna angkut la segala benda yang boleh diangkutkan.. terkejut beruk la mereka.. barang-barang yang nak diangkut :

1) sebuah bagasi berjenama polo
2) sebuah beg notebook beserta notebook
3) sebuah kotak di penuhi buku
4) sebuah kotak stationery yang tak digunakan
5) dua pasang kasut berjenama voir n crocodile
6) sebuah bag purple dari vienna
7) maggi dan juga quaker chocolate

lengkap aku statekan benda2 yg nak diangkut.. harap mereka tidak terkezut.. mereka telah membuat tempahan hotel di seri malaysia kot aku pun tak sure.. hehehe best... jaga2 aku akan mencukai mereka..

mcm angkuh je aku bercerita taubat wei...

No comments:

Post a Comment