Juz About Me

Monday, August 3, 2009

MAKANAN LAGI N VISTANA LAGI

VISTANA dan aku tak dapat dipisahkan. minggu lepas sekali lagi aku melampiaskan kelaparan perutku di hotel ini.
Sebenarnya aku mendapat jemputan dari pengerusi Seminar Kesusasteraan Nusantara untuk membuat liputan perasmian seminar ini.
Aku akan ceritakan keseluruhan kerja aku sebagai seorang wartawan akhbar makmal (BERITA KAMPUS @ BK).

1) Aku hadir bersama dengan rakanku RUBY.. Dah la dtg lambat, malu gler, TNC Prof Omar Osman pun dah dtg.
2) Dgn muka setebal alam aku pun masuk la, dudk bhgn blkg, tetibe kena halau duk depan kurg asam.
3) Majlis bermula, apa lg kitaorg pn take picture la.. Part ni i like... Malu2 ahh aku tgkp gmbo. Bajet pro la duk dpn 2..
4) Makan-makan, makan makanan cina.. best..........................
5) Ucapan perasmian mesti dibesarkan telinga utk didengari dgn clearnya. part ni i dun like... ni aku tukang record je.. Ruby yg duk menyalin hehehe.
6) kami pun berambus dr kwsn lokasi dan pulg ke rumah.
7) tido,,,,,,,,,,

seminggu kemudian......... tindakan susulan kami...
1) baru tergedik2 ketuk story
2) 2 pun amik masa satu hari hahaha..

p/s : jgn amalkan tindakan seperti ini.

No comments:

Post a Comment