Juz About Me

Thursday, April 22, 2010

Cantik itu INDAH

Salam semua.........
Study weeks yang terakhir ini aku berpeluang cuti2 Malaysia.. Dek kerana tiada bajet yang kukuh a.k.a kawan yang ajak kita ON sajo perjalanan percutian kita...

Percutian kali ini di I-city yang santek. Ist time aku jejakkan kaki ku di bumi I-city... Tatkala itu terasa bagaikan berada di Taman Cahaya.. keindahannya ckup memukau pandanganku..

Apa lagi bagi yang giler snap pic aku dengan jayanya snap la pic even hp buruk je yg ada hukhuk..

Letih gak layan kawan aku dok snap sana snap sini.. Ko redha jela dapat kawan yang giler gambo cam aku hahaha...

I-city
ni dibuka pada setiap hari, dari jam 7 sampai la malam.. Masuk adalah percuma. Tapi pak guard kat sini garang wo.. korang jangan men2 masuk kawasan larangan kalau tak Priiiiiiiiiiiiiiittttttttttt.. Sakit telinga aku dengar bunyi wisel die hukhuk..

Yang aku tau terdapat beberapa kawasan yang menjadi tumpuan ramai... Antaranya

kawasan taman

kawasan ais beku

kawasan pokok Xmas

Jadi jangan lepaskan peluang untuk cuti2 Malaysia.. Macam2 ada hahaha...

by elle

No comments:

Post a Comment