Juz About Me

Friday, November 6, 2009

edit pic pun dapat duit tau


Orang stdy aku dok sibuk wat benda lain.. almaklum la bajet dah pro sangat la tu.. aku sedang mengedit2 pic ni.. klu korang nak tau edit2 pic ni boleh mendatangkan hasil yang lumayan tau.. nak2 lg klu korang ada software yang canggih manggih..
antara software yang aku tau la :
1) Adobe Photoshop
2) Adobe Indesign
3) ProShow Producer
4) Photoshine
5) Pagemaker

sume software di atas kire software yg old la yang terbaru2 ni aku tak ingat nama la.. tak susah nak guna software diatas, mereka2 tu sume mesra2 alam dan pengguna wakaka.. so jgn la takut2 nak guna.. wat pe susah payah nak hntr ke kedai wat sendiri pun boleh..
apa yang penting korang mesti ada :
1) Kreativiti infiniti
2) Idea melimpah ruah
3) Ketekunan melampau
4) Kesabaran menggunung

kalau korang ada elemen2 di atas Insyaallah boleh ke depan ke belakang, ke tepi kiri n kanan dan ke atas bawah (boleh go on la maksudnya)..

p/s : tips2 ini adalah pendapat aku sahaja, mau ikut atau tak suke hati korang la.. tiada paksaan.. hahaha

No comments:

Post a Comment