Juz About Me

Monday, November 30, 2009

maafkan aku


dh lama aku tak update blog ni... igt nak tukar tp syg la plak.. aku continue la blik blog ni memndg ramai yg dah brtnya nape tak post entry baru.. emm tak da mood nak post sebab fikiran tengah celaru.. ntah la nk kata ada mslh tp cam bukan mslah.. aish.. syok sendiri lak.. hehehe..
cmna ye aku nak share ngan korang.. actually wat masa sekarang ni aku tak da nafsu nak bercinta cinton ni.. jd sesape yg mengoffer diri nak jd pacar aku harap di postpone dulu la heehehe.. maaf la kekecawaan dlm ht ni lum sembuh2 tak tau la tahun bile nk sembuh kan..
g pn dgn usia aku skrg bukan songsuai nk bercinta cinton khwin je yg sesuai wakakaka.. gatal lak.. harap anda2 yg ada perasaan kat aku fhamilah situasi aku ni...
dan apa yg boleh aku katakan di sini MAAFKAN AKU sbb masih tak mampu menggenggam CINTA anda2 semua...

No comments:

Post a Comment